merhabala kızlar , bebeğimin gecen hafta sol yanagı sağ yanağına göre şiş duruyordu ve şiş olan yanağı ateşlenince kırmızılaşır ya o şekildeydi ve cok sıcaktı sonrasında kırmızılık gitti ama haşa yanağı diğer ya ağına göre büyük , doktor ile telefonda görüştüm simetri farklılığı oluyor dedi bebeklerin ama bir anda bu kadar gözle görünür fark neden olsun ki , bide öncesinde kızardı diğer yanagı normaldi