Biroglanannesi Bebeğim 2 aylık 1 ay sonra bebeğimle uçağa binicem. Kanguru tabiki alıcam kolaylık olsun diye. Ama bebişle nasıl olacak korkmuyorda değilim 😭 Bebek arabası valiz teslim baya uğraştıracak gibi
Gkcylmaaz Biroglanannesi ben 4 aylıkken yaptım o yolculuğu . Elim ayağım titriyordu korkudan ama çok kolay oldu ki benim bebeğim çoook huysuzdu normalde. Sorunuz varsa sorabilirsiniz
Biroglanannesi Gkcylmaaz Bebek arabasını valiz kilosuna dahil mi tutuyorlar canım teslim ederken ? Bende hem valiz olacak hem bebek arabası
Gkcylmaaz Biroglanannesi hayır bebek arabası ayrı tutuluyor ücretsiz. Uçak kapısında teslim alıyorlar çıkışta geri veriliyor
Gkcylmaaz Biroglanannesi bebeğin 10 kg sizin ise 15 kg valiz hakkınız bulunuyor artı bebek arabası ve el çantası
Elisa8Kardes Biroglanannesi hayır canım eko alırsan biletini sana 15 kilogram bebeğe 10 kilo bagaj hakkı veriyorlar bebek arabası alacaksan yanına uçağın kapısına kadar götürebiliyorsun bebek arabanı hostesler teslim alıyor bagaja dahil degil
Biroglanannesi Gkcylmaaz Yaa valiz teslim yerine veriliyor sanıyordum ben . Kanguru almama çok gerek yok o zaman 🤔