Ysmnknzynp Merhaba ankastre olarak kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı ? Özellikle fırın için
Burcu011 Bosch kullanıyorum firini çok güzel fakat inox almıştım çok pişman oldum hergün silmek gerekiyor