Minikelebek Herkese hayırlı akşamlar. Kızım sma tip1 ölümcül kas hastası ve 11 aydır valilik izinli bir kampanya yürütüyoruz. Kampanyamız sonlara yaklaştı şuan %76 olduk çok şükür. Bu mübarek günlerde sizlerden evladım için gücünüzün yettiği kadar destek istiyorum ve paylaşım yaparak duyurmanızı istiyorum. İnstagramda @Sma.elabeyazgul olarak aratabilirsiniz. İster valilik izinli ibanımıza isterseniz sms ile destek olabilirsiniz. Tüm operatörlerden ELA yazıp 4101′e gönderebilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim 🙏 https://instagram.com/sma.elabeyazgul?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Minikelebek Elinizden maddi birşey gelmiyorsa bile Allah rızası için paylaşım yapın daha çok kişiye duyuralım evladımı
Minikelebek Gryffindor bende ekledim ama açamadım, nasıl ekleyebilirim acaba başka bilginiz var mı @Sma.elabeyazgul olarak aratabilirsiniz