Gzmcyln Kitapları da çok satıyo yalnız yorumlar da hep iyi ben de gayret ediyorum inanmam bu tarz şeylere çünkü 😁
twinkleee Ogiogi bende kıtabını aldm buyuk bır hevesle ama 17. sayfada kaldm okadr skıldımkı ılerlemıyor resmen dha gelemedm o tuzlu su şeyıne yanı. hıc sarmadı keske onun yerıne başka bır kıtap alsaydm pısman oldum
Mrvsen Ya açıkçası ben artık bu tür postları Esra ezmecinin asistanı falan açıyor diye düşünüyorum daha çok pirim yapsın diye. Bu kadın şarlatan arkadaşlar buna inananın aklı yok yaa .. yapmayın bu kadar