Merhabalar ❤️
size bisey sorucam belki bilgi sahibi olanınız vardır bir ay once oğlumun altında sivilce çıktı baya bi çoğaldı hastaneye götürdüm enfeksiyon kapmış dedi ilaçları kullandım hiç fayda etmedi sonra yine hastaneye götürdüm doktor bi ilaç verdi normalde insanlar onu mide enfeksiyon ilacı olarak kullanıyormus bana dedi ki direk üstüne dök kurusun bağla onuda yaptım hiç fayda etmedi şimdi daha kötü olmuş altını açık bırakmaya çalısıyorum kaynanamlara geldim o kadar rahat da davranıyorum altına kaçırıyor buarada farklı doktora götürdük bi öncekinin tayini çıkmış bana bi yardımcı olurmusunuz neyapabilirim daha ıslak mendil kullanmayı da bıraktım