Mommys660 sütçüden süt al açıkta bir gün beklet bozulsun ,ertesi gün tencereye koy ocaga al altını aç ,ara ara karıştırarak kaynamaya gelmesini sağla ,tam kaynamaya başlayacak altını hemen kapat üç dört saat öyle beklet .sonra bunu süz ,suyu çıkacak şekilde bezin arasına koy suyunu çeksin iyice..yemeye hazır ..ben genelde bu loru yumurta ile pişirip yediriyorum .Bu peynirin suyunu da atmıyorlar. Buz küplerine koyup dondurucuya atıp yemeklere falan koyuyorlar