Iyi geceler hanımlar benim saçım kıvırcık ve brezilya fönü çektirmek istiyorum..bu konu hakkında bilgi almak istiyorum yani kaç ay gidiyor su değince tekrardan kıvırcıklasiyor mu saç..vb bide k.marasta brezilya fönü nü yaptirabilecegim tavsiye edebileceğiniz kuaför isimlerini de alabilir miyim (bu arada onikişubat tarafında oturuyorum)
Brezilya fönü nün fiyatı ne kadar acaba???