Kızlar bebeğim hastaydo benden gribal enfeksiyon kaptı. Bi gece fenalaştı acile götürdük kolik dedii bi de kulak iltihabı var dedi kulak için damla ve ateş düşürücü filan verdi. Ertesi gün çocuk doktoruna gittik baktı kanda enfeksiyon çıktı. Kulak damlasına gerek yok dedi. Cumartesi günüydü yazdığı ilaçlaro aldık. Bu gün yine çok fena ateşlendi ağlama krizleri oldu calpolle sakinleşti ama az önce fark ettim sol kulağı kıpkırmızıydı. Bir de akıntı vardı. Annemde kalıyorum bh ara. Tutturdu pırasa suyu damlatalım diye. Ben de izin vermedim tabi. Şimdi kulağı hala kırmızı. Sabah tekrar doktora göstereceğim. Kbb ye mi gitmeliyim çocuk doktoruna mı? 4.5 aylık ama kilosu da düşük biraz. Sabaha kadar bişey olur mu işitme kaybı olur mu? Daha önce başına böyle bişey gelen var mı?