Mavis34 süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum sadece, benim bebeğimde doğduğundan beri kusuyor 3 aylık oldu. İlk ay 900 gram aldı sonra 600 oldu bu ay 850. Aşırı ama aşırı kusmasına rağmen doktor kilo alımı iyi dedi istersen diyet yapma dedi. Ben yinede yapıyorum. Çocuk helak oluyodu kusmaktan. 1 aydır rahatız çok şükür