Arkadaşlar 10 gün önce doğum yaptım gebeliğin son iki ayında kalçamda ağrı vardı topallayarak yürüyordum. Doğum sonrası mr sonucunda kemik iliği ödemi teşhisi koyuldu.tani olarak gebeliğe bağlı geçici osteoporoz yazmışlar. Bu hastalığa yakalanan ve atlatan varmı tedavi öneriniz nelerdir.sag ve sol kalcamda da var ve bu işi çıkmaza sokuyor lütfen yardım. Bitkisel olarak ta öneriye açığım.