Merhaba güzel Anneler,
herkes Corona oldu kurtuldu neredeyse Corona bitiyor normal günlere dönüyoruz derken kaptim Bende Bu illeti 😂 1 hafta oldu geceli Ama öksürügüm hala gecmedi. Bana verebileceginiz tavsiyeler var mi? Kizim da oldu Corona. 11 aylik olacak. Doktor ona Sadece hava önerdi. Simdi Onda da ses kisikligi ve öksürük var. Önerilerinizi bekliyorum ❤️ Kizim ve kendim icin.