Arkadaşlar 3 ay 20 günlük ikiz bebeklerim var sabah 7 de uyanıyolar doyuruyorum azcık durup uyumak istiyolar uyutuyorum 1 bucuk saat falan sonra uyanıyolar 10 gibi yine doyur fln filan uyut hep bu aralıklarla genelde her seferinde 1 bucuk 2 saat uyuyolar ve uyku aralarındaki uyanık kalma süreleri en fazla 1 bıcuk saat bunu düZenlemek için bişe yapmıyorum ağlayıp uyumak istediklerini belli ediyolar hemen uyutuyorum gelelim en son akşam uykusuna 9 9 bucuk gibi doyurup uyutuyorum ama gece uykusuna geçiş yapmıyolar 11 bucuk gibi anca gece uykusuna geçiş yapıyolar doyurup yataklarına koyuyorum 11 bucukta artık saat 12 de gece uykusuna geçiş yapmış oluyolar gece 5 de mama için kalkıyolar doyurup zorla uyutuyoruz biraz zorluyolar ve öncekinde 12 den 5 e kadar uyudukları halde 5 de mama içip 6 gibi uyuyp 7-8 gibi kalkıyolar onlarda yeterli uyumamış oluyolar 6-7 saat uyuyolar gece uykusu şimdi benim yanlış yaptığım bişey varmı veya napmalıyım sizin düzeniniz nasıl çok merak ediyorum lütfen yazmadan geçmeyin ☺️ Birde en çok şunu sormak istiyorum zaten erken kalkıyolar en azından gece ıykularını daha erken saate nasıl çekebilirim yani erken uyuttuğum halde derin uykuya geçmiyolar sallaya sallaya hareket ede ede 11 bucuğu bulduruyorum bi şekilde ama napcaz böyle ? 😌 çok uzun oldu kusura bakmayın