O kadar sıkıldım ki eşimin ailesinden insanı çıldırtıyorlar bu hafta sonu köye gittim gitmez olaydım kaynanam çok iyi nazar değmesin arkadaş gbiyiz öz görümcelerimde yaşıtım arkadaşlarım onlarda çok eğleniyoruz ama gel gelelim ki üvey görümcelerim var anne ayrı baba bir eşimi büyütmüşler ve amca oğluyla evliler evin içindeler yani kayınbabam kayınlarım o kadar düşkün onlara her işimize karışırlar. Kızım zayıf sürekli bi kulp bulur yok zayıf yok gözü küçük yok sallama uykusu yok ve herkese söylüyo kızım doğduğunda bir gözü hafif küçüktü sen git bütün akrabaya söyle ki doktora götürdüm bşy yok ddi ve geçti. Daha neler var evime gelir dolabıma Girir ne meyve yiyecek varsa çıkarır sofra serir çoçuklarına indirir deliririm ben öyle bir insan değilim evinde be varsa zaten indiririm ama benm kalkmama dahi fırsat vermeden ne varsa çıkarımı dolabımdan ben mutfakta olmadan. Birgün evdeyiz yine bi baktım küçük oğlunu duşuma sokmuş bana sormadan bari bana söyle sana havlu vereyim. Beni yakıştırmıyo ailesine çünkü kardeşlerine bakmadım kaynım eşimden 1 yaş küçük benm evimde kakıyordu bende kabul etmedim yanlış ve günah sadece eşime söyledim neyse sonra gitti zaten ama bana bigün ddi sen kardeşlerimi istemiyorsun yok başka iyi gelin getirecen falan ne yapmalı bu kadına yarabbim. Doğum yaptım yataktayım hastaneden yeni gelmişim uyuyorum bi baktım kaynım odada ddm ki keşke başka odaya alsaydınız bunu ddm dye benimle konuşmadı evime adımını atmadım 1 günlük Doğum yapmıştım gitti gelmedi evime ne yapmalı bu kadına küssem bir daha barışmayacam geçen sefer barıştım dye çok pişmanım sizce çok mu abartıyorum kusura bakmayın uzun oldu baya🤭 ama 2 günüdür kndimi yiyorum