Seyma-2436 ben de bu posttan o kadar çok okudum ki. Hatta dr da 3,5 yaşından önce kreş önermiyorum dedi, ama kimsesi olmayan mecbur bırakacak yani. Bir de bakıcı başvurularını görünce insan hiç güvenemiyor. Bizim gibi tanımadığınız bir yerdeyseniz hele. İyi bakıcı bulmak çok büyük şans işi. Arkadaşım 2 tane buldu ikisi de kayıplara karıştı. Biri başlayacağı gün işe gelmedi. İki türlü de çok zor gerçekten.