arasinannesiyim25 17 günlük bebeğim. Normalde mama vermiyordum ama bugün doymadığı için 3 kere mama verdim az önce çığlık çığlığa hem ağladı hem ıkındı. Onunla beraber bende ağladım. Bir kere alttan gazını çıkardı o kadar, kakasını yapamıyor ne yapacağım?
iremmuygar644 arasinannesiyim25 Benim oğlum 1 aylık oldu çok ikiniyor şu şekilde rahatlatiyorum kulak çöpüne vazelin alın biraz poposuna çok sokmadan masaj yapın bakın nasıl rahat yapacak kesinlikle çok rahat edeceksiniz denerseniz geri dönüş bekliyorum
happy___ arasinannesiyim25 bebeğinizin gazı var büyük ihtiimal. Bir gaz damlası yazdırın yazık bebişe .
arasinannesiyim25 iremmuygar644 evde vazelin de yok ya. 1 çay kaşığı zeytin yağı içirdim biraz rahatladı gibi ama bekliyorum bakalım
iremmuygar644 arasinannesiyim25 Normal krem de olur mutlaka deneyin cart cart nasıl yapacak görün rahatlasin yavrum daha çok küçükler bilemiyorlar yapmasını
arasinannesiyim25 dilosunannesi34 normalde bu şekilde yapıyordu tuvaletini ama denemediğim şey kalmadı bu sefer yapamıyor yapamadıkça çığlık çığlığa ağlıyor
arasinannesiyim25 iremmuygar644 şu an uyudu uyanınca deneyeceğim. Ya normalde günde 5 6 kez kakasını yapıyor bugün böyle oldu ben anlamadım
dilosunannesi34 iremmuygar644 yeni 3.5 aylık olduk benim kızımda böyleydi biogai damla iyi gelmişti bi TEK bende zeytinyağı veriyordum
iremmuygar644 arasinannesiyim25 Oluyor bazen benim oğlum da yapiyo rahat ama bazen yapamadığı oluyor hemen söylediğim yöntemi deniyorum rahayliuor
arasinannesiyim25 iremmuygar644 canım şu an biraz yaptı tuvaletini iyi geldi sanırım. Hala ıkınıyor ama zorlanmıyor gibi
LittleBuny iremmuygar644 Yalnız bunu doktor tavsiyesi ile mi yapıyorsunuz? Çok doğru bir şey değil yanlış yönlendirme yapmayın lütfen. Başka bir şey olmasa bile bunu yaparak bebeğinizin bağırsaklarını tembelliğe alıştırıyorsunuz, ileri de daha büyük sorunlara sebep olabilir
Surau53 Bende öyle durumda kulak çubuğu ile zeytinyağını poposuna çok derin olmayacak şekilde sokıyorum rahatlıyor 🙏
arasinannesiyim25 Surau53 ben yarım saat önce falan 1 çay kaşığı zeytin yağı verdim şu an biraz yaptı kakasını devamı var ıkınıyor hala ama zorlanmıyo
Sibelbilen11 arasinannesiyim25 Ben bebeğimde cok çektım bu kaka problemini hep sabun attım doktorada söyledim ama sabunla yaptirdim diye gerçekten yumusatiyor hemen cikariyor zorda kaldiginiz zaman deneyebilirsiniz bence suan o sorunu kalkti cok sukir