Busra5009 Ariyaarya doğum kilosuyla değerlendirmek gerekir kilo alımını. Sizin gayet güzel almış kilosunu maşallah. Benim kız 2375gram doğmuştu kilo alımları ilk aylar 1kilo ve üzeri olur sonradan yavaşlar ve durur.
ikikizannesi Ariyaarya 1kilo 600gr almis cok guzel beslenmis canim ilk 3ay bu sekilde devam eder daha snra kilo alimi dusuyor ztn kilosunuda cok dert etmeyin gelisim ve boy uzamasi daha onemli
cglyn9 Ariyaarya alakası bile yok. Diğer arkadaşlar da yazmışlar bence de gelişimi gayet iyi gidiyor. Her bebeğin doğum kilosu farklıdır ve buna göre de her ay sonundaki kiloları da farklı olacaktır. Siz doktorunuzu dinleyin başka kimsenin lafına bakmayın.
Lina19 Ariyaarya çokta az değil kilosu sen sağlık ocağına yada doktoruna sor ne yapman gerektiğini soylerler