leylaelisa Merhaba hanimlar bebegim 2. Ay asisini oldu bugun atesi 37.5 zibin var uzerinde sadece birde yarim kundak yaptm oyle yatrdm uyuyor iyimi boyle sizce usutur diyede korkuyorm
Miraaa123 leylaelisa korkmanıza gerek yok benim kızım da öyle olmustu hayta ben çok ince pijama takımı giydirmiştim yine de doktor bunu ateş olarak bile kabul etmiyor düşer zaten 38 i geçmediği sürece korkmayın