Menenjite biraz geç kaldığım için doktor artık olmaz 1 yaşında yaptırcaksın demişti. Halbuki sorduğum da 6 aylıktı bebeğim. Şimdi bir yaşına geldi sadece nimenrix yeterli dedi tek doz. Sizin doktorlarınız ne önerdi kaç doz önerdi 1 yaşında yaptıranlar bilgilerinizi paylaşırmısınız