sonsuz17 Kızlar 32 haftalık hamileyim hep kabuk tutmuş ilk kızımda da böyleydi çok yara oldu kendimden geçmiştim emzirirken bunda doğuma 4 hafta kala kullanmaya başlamak istiyorum önerdiğiniz marka var mı
Deryatemiz sonsuz17 canim ben gumus kapakla beraber lashion kullandim cok memnun kalmistim tavsiye ederim
Rvydmsl sonsuz17 canım ben lansinoh krem kullandım tabi etkisi oluyor ama benden sana tavsiye ayvanın çekirdeğini çıkart ve bir çay bardağı kadar yada göz kararı suyun içine koy o jel kıvamına gelecek 24 saat sonra o jeli kögsüme sür İnan ben onla kurtuldum yara olmadan