Anneler ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. İlk 3 ay öyle sütüm olurdu ki üzerimin ıslaklığı yüzünden hep kılık kıyafet değiştirirdim. Şimdi yok yok yok 🥺kaynanamla tartıştım vede üzerine regl oldum . İkisinden sonra sütüm gelmiyor ben ne yapacağımı şaşırdım ya. Mamada hiç kullanmadık ne almam lazım onuda bilmiyorum 3 ay 6 günlüğüz . Sık sık emzirmeye çalışıyorum ama hiç süt kaynamıyor . Bebeğimin yutkunmasını dinlemeye çalışıyorum çok az oluyor boş boş çekiyor sanki. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 😑 Dünyaları yiyorum artık kusacak raddeye geldim. Sıcak duş alıp sağmayı deneyeceğim bide dün 30-40 cc zor çıktı 😑