İsmini vermeyeceğim kullandığım alış satış yapılan bir uygulama kullanıyorum evde giymediğim kullanmadığım eşyaları satıyorum aynı nasıl burada satılıyorsa çeyiz zamanında çılgınlar gibi alışveriş yapılıyor ama şuan bazıları olmuyor mesela alt üst iç giyim ürünüm vardı ilana koymuştum tabi isim, fotoğrafım felan koymuyorum orada profil boş yani şaka gibi ama bir kaçtır gelen tekliflerde ben şok oldum kullanılmış mı diye soruyorlar insanlar kullanılmamış arar normalde temiz olsun diye kirli ürün arıyorlar meğersem bunla tatmin oluyorlarmış bana da böyle bir dengesiz denk geldi favorilediği ürünlere baktım hep iç giyim üzerine ve o giyimlerden birisinin sattığı ürünün açıklamasını okudum istediğiniz gün kadar giyip satıyorum yazmış o kadar şaşırdım ki yani ne bilim evde duracağına satıp iki kuruş para elimize geçsin derdindeyiz evde kullanmadığım ne varsa artık ama insanlar bunları bile kötüye kullanır olmuş