Hanımlar bebeğim bir aylık bugün doktora gittik bir ayda 1 kg almış beni hem emiyor kalanını sağıp tekrar veriyorum ama yetmediği yerde mama takviyesi veriyorum doktor kararıyla ama bugün mamayı azaltbilirsin sütün yetiyor gibi dedi ama sütümle tam doymuyor bugün deneme kararı aldım beni emdi biraz arandı ağladı ama emzik verdim o şekilde aç gibi emziğide emdi vicdan azabı çektim ama memede de yarım saat doymuyor bırakınca ağlıyor emzik niyetine sanırım kullanıyor gibi bu yöntem nasıl bilmiyorum siz neler denediniz en azından gece bir kere veririm mamayı diye düşünüyorum