Hep uyku sıkıntılarımız oldu . Kolık bebekti çarşafta bile salladık ayagıma alışssın dıye yalvarıyordum gece gunduz aglıyordu. Sonra ayagoöa alıştı ama şimdi 10ayşık oldu sallarken hep kafayo kalfırıyor kalkıyor uyumuyor bu ara yenı çıktı bu hareket. Bende uyku eğitimi vermeye karar verdim bilen anlatabılırmı ? Yada geç mı kaldım