Betul43_ Ayssss1 öyledir canım için rahat olsun benim fikrim sağlıkları yerinde olsun varsın yaramaz olsun varsın şımarık olsun ama sağlığı yerinde olsun canım boş ver takma kafana canım ne mutlu bana için rahatladıysa
Elambenim2020 Benim kızı tarif etmişsin ben de neler duydum 3 bin versen ertesi gün bakıcı işi bırakır falan ama cocuk bu hiç altta kalma mıymıy olmasından iyidir cocuk görmemişsiniz siz de 😂
Ayssss1 Elambenim2020 bundan sonra bende oyle soylicem valla bugun birsey diyemedim soka girdim de bidaha oyle birsey derlerse oyle soylucem
Elambenim2020 Ayssss1 seni dolduruyorlar çocuğa daha sabırsız sinirli oluyon bu sefer bende çok yaşadım yeni ayıktım artık oyuna gelmiyorum altta kalmıyorum
Elambenim2020 Ayssss1 cocuk ne kadarlık bilmiyorum ama diş olabilir kalabalık tan rahatsız olmuş olabilir mesela benimki 2 yaşında 2 yaş sendromunda bide üstüne memeden kestim su ara zaptedemiyoruz sabır gerekiyor çok huysuz yaramaz da dedirtmiyorum kimseye
Ayssss1 Elambenim2020 9 aylik ama hic boyle degildi kalabalikta buyudu zaten o yuzden rahatsiz olmuyordu ve surekli gordugu kisilerdi ona ragmen huysuzluk yapinca yaramaz vs diyerek modumu düşürdüler ust disleri cok zorluyor ondan oldugunu düşünüyorum 1 aydir cok sis 1 haftadir da bembeyaz disten oldugunu dusunuyorum ama onlara sorsaniz disten boyle olmazmis
Elambenim2020 Ayssss1 çok biliyorlarmış cocuk doktorları galiba aman hiç fırsat verme canım kesin diştendir o aylar ayrı bi huzursuz olabiliyorlar iyice hareketlenip yürümek istiyorlar olmayınca da huzursuzlanıyorlar diş çıkarıyorlar bi çok sebep olabilir yani
Umutmomss Ayssss1 ay onlar mı bakıyor sanki çocuğa? Yaramazsa sana yaramaz. Şu herkesin çok bilmiş hallerine sinir oluyorum. Ağızlarını bantlamak lazım
Ayssss1 Umutmomss evet öyle 1 hafta sonra ise baslicam diye zaten biraz dusunceliyim nasil olacak vs diye babannesi bakacak neymis boyle olursa zor bakarmış
Umutmomss Ayssss1 Allah allah ya. Bizde hepimiz bebektik hepimiz diş çıkardık annelerimiz hep uğraştı. Şimdi anlayamıyorum yani. He çocuk koyduğun yerde duracak diye birşey yok ki çok saçma bu sebeptende bakmıcaksa baktırtma bence usluda olsa şahsen ben baktırmazdım
Alse35 Ayssss1 okuduğum kitaptan 1 sayfa çocuklarınıza yaramaz demeyin etiket yapıştırmayın sabırlı olun kimseye de kulak asmayın her insan bir mi ki her çocuğun sessiz sakin akıllı olmasını bekliyorlar anlayamıyorum bu insanları lütfen onları takıp çocuğunuza yaramaz damgası yapıştırmayın https://imgyukle.com/i/RVl4i8
Alse35 Elambenim2020 hayatın ilk 3 yılı- anne babama mektuplar kesinlikle tavsiye ediyorum çok şey kattı bana sabrı anlayışı öğretti umarım alıp faydalanırsın 🙏
Erenaycn Ayssss1 9. Ayda bir atak var canım ve 40 gün sürüyor gerçekten zor bir süreç ama geçiyor kimseyi dinleme herkes bir şey söyler
Tamashaaz Ayssss1 bir sorsaydınız çare nedir diye?Evlatlıkdanmı atmalıyız çocuklarmız yaramaz olunca napmalıyız dıye