Asaf_24 ben doğumdan sonra ilk 20 gün kullandım. Güzel aslında yani ben bir olumsuzluk görmemiştim ama bir ebeye kitle oluşan mememi 40 dakika sağıp açtım dediğimde hassasiyet oluşmadı mı çekim gücü az demek ki demişti. Bilemiyorum yani hastane pompaları kadar değil ama ev tipi olarak bence yine de iyi bir ürün.