Minikmucizemiz1301 Herkese merhaba 2 ay 29 günlük bebegim var yaklaşık 2 ay kadar anne sütü aldi fakat sütüm kesildi bestlak damla aldim bugun ama işe yarar mı acaba
edaa12 Minikmucizemiz1301 bestlak damlayı ben sütümün azaldığını hissettiğimde kullanmıştım. Bol su içerseniz etki gösteriyor ama bana doktor 15 günden fazla kullanma demişti. Ben bi şişeyi bitirdim yani 15 günden fazla kullandım kötü bi etkisi olmadı inşallah işinize yarar, su içmeyi ihmal etmeyin🙏🏼
cekoslavakporseleni Minikmucizemiz1301 bana emzirme danışmanı eğer 1 damla bile süt varsa kesilmez, artırabilirsiniz demişti.
Minisi Minikmucizemiz1301 bebeğiniz emmiyor ise mutlaka belli aralıklarla sütünüz gelmezse bile sağım yapın ki süt üretimi uyarılsın, süt arz talebe göre üretilir. Ne kadar uyarılır ise o kadar fazla üretilir, duşta da sıcak masaj yapabilirsiniz göğsünüze
Minikmucizemiz1301 edaa12 cok su içiyorum aslinda ama damlayı denemek istedim birde dogdu dogali hep sorun yaşadık mastit gogus ucu koplamari vs en sonunda kesildi ama tekrar geri gelir mi diye biseyler yapmak istiyorum
Minikmucizemiz1301 Ugurluyolum bende hic bisey işe yaramadı rezene anason tane kimyon dahil bi suru anne cayi da denedim ama olmadı hatta göğüslerim yara oldu diye bebegim emmiyordu sanıyordum surekli ama malesef sonunda kesildi bakalim bu damla umarım geri getirir
Minikmucizemiz1301 cekoslavakporseleni öylemi inşallah gelir ozaman duş alırken farkkettim göğüs ucumu sıktım bi damla kadar göründü bende heveslenip bu damlayı aldim cunku denemedigim bi bu kaldi
Minikmucizemiz1301 Minisi neredeyse hiç emmedi doğumdan 3 gun sonra sütüm geldi hastanede evde hep sağım yaptim sütüm geldiğinde 2 kere emzirdim sonra kanadigini görünce bi kacgun sagip verdim çünkü sütten önce hep kanama oluyordu o geçti derken mastit oldum göğüs uclarim koptu uç olmayincada emme di sagim yaparak veriyordum zaten
edaa12 Minikmucizemiz1301 mastit bende de oldu. Benimde sütüm azaldı malesef şu an mama da veriyorum ben
cekoslavakporseleni Efem123 stres yapmayın, bolca su öğünlerinizi güzel yiyin. Bulgur dereotu, bira mayası var solgarın o da çok etkiliymiş. Eğer bebek memeye düşkünse devamlı emzirerek memeleri uyarabilirsiniz
cekoslavakporseleni Minikmucizemiz1301 inşallah gelir, solgar da çok etkiliymiş bira mayası. Onu da deneyin bence.
Minikmucizemiz1301 Ugurluyolum insallah dereotunu özellikle denemedim fakat bol yeşillik salata tüketiyorum
Minikmucizemiz1301 cekoslavakporseleni sağım yapiyorum deniyorum arada bir gelmiyordu gecen duşta farkettim umarım fayda görürüm hic değilse bi sure daha emzirebilsem cok iyi olacak mamaya karşı değilim ama içim almıyor
Minisi Minikmucizemiz1301 çok geçmiş olsun umarım tez zamanda sizde şifa bulursunuz bebişte sütüne kavuşur, sürekli sağın sütünüz bir damla gelse dahi. Sütü bollaşsın bebişin
Alpylmz Minikmucizemiz1301 bende bugün duydum google okudum ysni evet bozayı içine leblebi koyup ta içince çok süt yapıyomuş