Ssssraa Maalesef🥺 ve ben kabızsam bebeğimde kabız. 15 günlüğüz, önerileriniz neler ? Kayısı hoşafı içeyim diyorum ama o bir yandan da gaz yapmıyor mu? Zaten gazla boğuşuyoruz. Ona da önerileriniz varsa açığım lütfen🙏🏻
kubraege Ssssraa duphalac bitkisel şurup birde akşamdan 4-5 kuru eriği bardağa koyup üstüne su ekleyip ertesi günü o suyu içip erikleri yiyerekte iyi sonuç alabilirsiniz
Ssssraa Happy kids ölü gibi diyorlardı da inanmıyordum gerçekten öyleymiş şimdi mom’da olsaydım cevaplar doluşmuştu🥴
Sevilayy_1 Ssssraa Bebekli hayata hoşgeldin 😃hoçkal telefon tablet televizyon merhaba bebek😂😂😂kabızlık için şuan emziriyorsun en iyi danışacağın kişi doktorunuz çünkü çatlama olabilir doğumunuz normal mi sezeryan mı bunlara göre kabızlığınızın nedeni belli olacak
MayneymisAltintop Ssssraa canım burda herkes en az 1 bebekli. Anca emzirirken yada ayağımızda sallarken elimize alıyrouz telefonu. Yakında snde alışırsın. Happ momdaki gibi karnını kaşıyıp telefonla uğraşamıyorsun bütün gün 😄 kabızlığın en etkili çaresi sudur. Ben yıllrca yaşamış birisi olarak garanti veririm. 2 litre içiyorsan 3 üç içiyorsan dört litre su içersen hemen bağırsakların düzene girer. İçemem diyorsan her gün düzenli olarak bir paket activiya ye ondanda çok fayda gördüm ben
Deletedmom136 Doktorum bana duphalac şurup vermişti bunun için . Bi zararı yok emzirme döneminde kullanılıyor ama bol su içmeyi de ihmal etmeyin