Merhaba kızlar bebegıme ilk kez ayakkabı alıcam suan emekliyor ama yürüme girişimleri var kendisi 9 buçuk aylık 11 kilo 100 gr boyu 74 cm biraz tonbis kaç numara ayakkabı olır evde 19 vae çok dar gelıyor 21 almayı düşünüyorum ayrıca marka olarak ne öneriyorsunuz ?