Asiye1453 Merhaba hanımlar 13 aylık bebeğim var hiçbir şey yemiyor sütüm yok mama veriyorum onu da severek içmiyor günde 3 defa 150 ml . Onun dışında bir şey yemiyor ne yapacağımı şaşırdım bir öneriniz var mı
Makaron_88 Asiye1453 bnimde 13 aylıl günde 2 mamaya düşürdüm ben sabah ve akşam gündüzleri mecbur bişiler yiyor bu şekilde 2 ye düşürün bence bi deneyin
iremceren Asiye1453 geçiş dönemi olabilir önce zorlamayın iyi gözlemleyin belki mama fazla geliyor olabilir mamayı azaltıp açlık sürelerini uzatark ek gıdayı denk getirin diş dönemi olmadığına emin olun
Utkucan Asiye1453 13 aylık bebeklerde genel bir iştahsızlık var sanırım kimin bebeği 13. Ayındaysa aynı şikayet oğlum da aynı ek gıdayı almıyor sadece beni emiyor ama çok sütüm yok artık ve gün boyu öyle aç aç dolaşıyor doktor kendi haline bırak dedi kilosu 10 kg iyi dedi sizde bırakın kendi haline
Asiye1453 Utkucan kendi haline bırakıyorum ama bazen aşırı sinirleniyorum gün boyu nasıl aç duruyor anlayamıyorum kendimi suçluyorum bakamıyorum bu çocuğa diye 😢
Bulut1 Asiye1453 bizde 13 aylığız mamayı sadece yatmadan önce veriyorum 1 kere öyle olunca gün içinde acıkıyor yiyor mama gün içinde vermemeye çalışın
Utkucan Asiye1453 malesef aynı durumdayım ama yemezse yemiyorlar sadece meyve yiyor meyve veriyorum şu aralar
Bulut1 Asiye1453 yok hayır sabah öğlen akşam düzenli yemeğini yer tabi dişten dolayı ara sra iştahsızlık oluyor ama genel olarak yemek yemeğe çok alıştı
Senanur54 Asiye1453 benimkide 12 aylık anne sütü alıyor çorba bitek iştahlı yiyodu Baska hiçbişe yemiyodu gündüz artık uyuturken meme veriyorum aç bırakıyorum böylelikle yemeye basladı çok şükür tükürüp atıyodu Bi kaç gündür güzel yemeye basladı bence sende ac bırak 🤍
Alperinannesiii Asiye1453 bence mama vermeyin ben emzirmeyi kestim ama mama da vermiyorum bazen süt içiyor 4 ögün ek gıda alıyor meyve yogurt hariç saatlidir herşeyi yemesi yatması düzene alışık hiç Red yaşamadım dedigim gibi mamaya güveniyor olabilir