Bebeğim dığduğundan beri bağırsaklarında ilgili çok sıkıntı yaşadık sürekli kabızdı fitille müdahele etmek zorunda kalıyorduk kabızlıktan makatta çatlak oldu iyileşti derken yine kabız oldu yine çatladı vs vs yani kısacası şuan bebeğimde en korktuğum şey kabızlık. Doktoruma özellikle kabız yapma ihtimali en az olan ilacı yazın dedim ve ona rağmen gerek yok sağlık ocağının verdiğini kullan çünkü bütün kan ilaçları kabız yapar dedi ama kullanmaya cesaretim yok tekrar aynı şeyleri yaşamktan korkuyorum sizin kullandığınız ve kabız yapmayan kan ilacı tavsiyeniz varmı ? ( Doktoruma danışmadan kullanmayacağım ayrıca her ilaç her bebekte farklı etki yaratır biliyorum 🌸)