_mrvckl_ yeğenimizin de belli bir aya kadar pek kelimesi yoktu, 2 yaşını doldurdu maşallah açıldı 🧿 bir anda oluyor bu işler sanırım. Benim oğlum erken kelime türetmeye başlamıştı ama gelin görün 27 aylık olacak cümle kurmuyo, istediği zaman kurabiliyor ama tercih etmiyo ve bu bizi üzüyor cidden onu da pandemiye bağlıyoruz sosyalleşemedi çocuk, inşallah bu yaz daha çok çocuklar ile iç içe olacak açılacak.