Bebişim 9,5 aylık bir kaç gündür bir şeylere sebepsiz bağırıyor kendini sıkıyor sinirleniyor ne olduğunu bir türlü anlayamadım normal mi bu süreç? Bunun gibi durum yaşayan var mı? Sinirin yanı sıra bir de karşısındakini eliyle cırmalamaya yolmaya çalışıyor. Çok çaresizim. Evimiz sessiz kavga dövüşün olmadığı bir ev. Neden böyle oluyor anlamlandıramıyorum.