Merhabalar, oğlum bu ay 26. ayına girecek oyun grubuna yazdırdım ebeveynsiz olarak, normalde beni aramaz ananesine babanesine bıraktığımda durur ancak burada asla durmuyor alışması için yanında durmama rağmen sınıftan çıkıp gitmek istiyor acaba ilk olarak ebeveynli mi denemeliydim deneyimli arkadaşlar bilgilerinizi yazarsanız çok sevinirim