BirMomm bacım gurban olduğum daha ne olacak 😂 maşallah kilosu çok iyi benimki 8700du beziyle kıyafetiyle herşeyiyle öyle gelmişti 6. Ayında da 8300du 6 buçuk aylıkken emeklemeye başlayınca kilo falan almadı ama çokta önemli değil doktor kilosu zaten bu aylardaki bebek için biraz üstünde dedi. Ek gıda da hiç almıyoruz boşver sen milleti bana da diyorlar zayıflamış etmiş halbuki çocuk aynı kiloda boyuna verdikleri için zayıf duruyorlar