Merhaba kızlar 4 ay 25 günlük oğlum var. Normalde son şekerleme uykusundan 1.5-2 saat sonra gece uykusuna yatırırdım. Yatakta elimi tutardı saçlarını okşardım uyurdu. Nerdeyse 1 haftadır gece uykusuna yatırıcağım zaman resmen kıyamet kopuyor. Gündüz uykularında herhangi bir sorun yok ama gece resmen napcağımızı şaşırdık. Sanki bir yerini kesmişiz gibi ağlamaya başlıyor:( Bir yeri ağrısa diyorum gündüzde ağlar hani. Sadece geceleri bu sekilde ne düşüneceğimi şaşırdım valla. Ayrıca gece zorda olsa uyuyunca uyanmıyor hani sadece uyuyana kadar kıyamet kopuyor. Uyutmayıp oyalayayım oyun oynayalım diyorum hani yorulsun gibisinden ama o zamanda mızırdanıyor oyunda istemiyor. Bu durumda olan var mı kızlar neden olabilir acaba ??