Bebeğim 5 aylık öncelikle 2 tane biberonumuz var biri 120 biri 240lık nuk kullanıyoruz s biberon ucu. Şimdi perşembe 101e nuk natura sense gelicekmiş m uç mu almam lazım? Kaç aylıkken geçicem yani. Bir de kaç tane biberon olması lazım baya süre kullanıcak sonuçta boşu boşuna almayayım diye söylüyorum. 120lik olanı su olarak kullansam şu an 1 tane 240lık kalıyo yani