Sheqermom ben odasına götürüyorum , mamasını yediriyorum , kundak yapıyorum .Emziği veriyorum . Kolik müzik açıyorum odasından çıkıyorum . 10 dakika sonra uyuduğunda müziği kapatıyorum .Uykusu varsa 10 dakika da uyumuş oluyor . Hep aynı saatte uyutuyorum . ( eğer bebeğiniz biraz büyükse kundak yapmayın )