tosbikannesiiii kızlar kayınbaba doğumgünü var diğer aya genç marka seven bir insan kendisi. Eltim hep 400 500e pantolon gömlek bilmem ne alıyor bende erkeğe hediye seçemem acaba ne alabilirim
Latiko tosbikannesiiii biz hep gömlek alırız. Kayınpederin marka sevenide zor demekki bizimkine ne alsak kullanır 😅😅
[silindi] tosbikannesiiii gömlek olabilir pahalı bi markadan. Neyseki benim kayınpederim pahalı sevmiyor😂😂
Helio Pijama takımı diyorum ben. Pierre Cardin, Eros vs. gibi. Dışarda giyilecek kıyafetlerde zevk ve beden tutturmak zor oluyor. Pijamayı herkes sever 😄