[silindi] Arkadaşlar merhabalar budi kullanan varmı memnunmusunuz? Beneğim sesle uyumayı seviyor 5 aylık almalımıyım tavsiyeleriniz neler
Yigitsvlm [silindi] ben ilk doğduğundan beri kullanıyorum önce telefondan açıyordum gönlüm razı olmadı radyasyon almasına budizz aldım memnunum
Yigitsvlm [silindi] ilk çalıştığında 50 dkka içinde birkaç anne karnı sesi bir müzik birde pışpış sesi var bebek ağlama sesine duyarlı ağladığında tekrar çalışıyor yada söyle bi dokunsan yine çalışıyor 50 dkka başta tekrar dokunursan sonra 30 dkka