Yeni dogum yaptim bebegim 1 aylik, 3,5 yaşında da oğlum var. Hersey guzeldi onceden kardeşi olacagina hazirlamistik onu bekliyordu hediyeler falan aldik kardesi almis gibi ilk on gun iyiydi fakat sonradan kiskandigini belli etmeye basladi cekistiriyor sıkıyor….zor bir ameliyat gecirdigim icin cok kalkamadim bebek de surekli kucagimda olunca daha cok kiskandi, agresiflesti, bize falan vurmaya basladi. Sürekli konusuyoruz, kucagina veriyoruz , öpturuyoruz, hediyeler aliyoruz kardesi almis gibi ama bugun tam yaklasti öpecek gibi birden yüzunu çizdi. Eşim cok kizdi vurdu hatta ben aglamaktan helak oldum. Ne yapcam bilmiyorum. Lütfen yasayan atlatan varsa yardimci olursaniz sevinirim…