Bertasi25 4.atagımızın bitmesine son 3 gün kala sunları soyleyebilirim ki kesinlikle gözünüzde büyütüp kendinizi korkutmayın.. Ben cok tedirgindim yaklasırken bu atak ama korktuğum gibi olmadı cok sukur 🤲rahat ve pozitif olmaya calısın..biraz mızmızlık ve meme reddi ile atlattık inşallah.. Su an meme reddimiz hala devam ediyor ama o da gececek inanıyorum cunku yavas yavas almaya basladı artık..Bebekten bebege degişiyor elbet ama İnsallah siz de kolay atlatırsınız..