Doktordan raporlu mama istemeyi düşünüyorum kızım 1 yaşına yeni girdi 7 aydan buyana hep 8 kilo hiç ama hiç almadı her gören çok zayıf diyor oturup ağlamak istiyorum artık anne sütü alıyor yemeklerini güzel yiyiyor ama çok hareketli ve insanlar hep olumsuz şeyler söyleyince canım sıkılıyor bir kaç sorum olucak kullananlara 😢