Bebegim 1yaş+3ay 3 gün oldu hiçbirşey yemiyorr hiç ne yaptımsa yediremiyorum usten kenardan diş çıkarıyor dili kabarçık oldu doktora gittim jel verdi onu asla izin vermiyor surmeme sizin de başınıza böyle birşey geldimi ne yaptımıs nasıl ileşti lütfen yardım edin