Batummm Merhaba, 2 ay 21 gün önce doğum yaptım. Daha regl olmadım sizce normal mi? Olabilmem için neler önerirsiniz. 😀
Cappon Batummm 1 bucuk sene sonra oldum 😂 saka gibiydi inanmasi ama gayet normalmis heleki emzirirken😂
Feyy Batummm 9 ay 10 gün oldu hâlâ olmadım bir arkadaşım kaplıcaya gitmiş birkaç günlüğüne ondan sonra regl oldum diye tavsiyede bulundu ancak deneyemedim
Zeynep1903 Batummm bende 2 ay 9 gün önce dogum yaptım nisanın 2 sinde oldum üç dört gün lekeden biraz daha fazla seklinde azar azar bi sıkıntı falan mı dıye düşündüm ama doktoruma sordum adet görmüşsün dedi