drnerkn merhaba kızım 7 aylık oldu bugun boyu dogdugundan beri uzun be uzamaya devam ediyordu bu ay gecen ayla aynı kalmış doktor arada duraklamalar olur 1 ayda telaşa gerek yok dedi ama içime huzursuzluk çöktü yinede yasayan var mı