294129 canım sürekli çocukların hastanelere götürülmesi taraftarı değilim açıkçası. Heryer hastalık, uyuz, korona kaynıyor. Oğlumu parktan sonra ateşi çıktı diye hastaneye götürdü eşim kaç saat orda kaldılar uyuz bulaşmış yavruma. Gerçi bizimki 1.5 yaşında. Aşılarına düzenli gittik onun haricinde gitmedik. Farklı problemde gittik.