Mslakn herhangi istenmedik bi durum gelişmiş banyo yaparken küçüktür anlamaz desekte banyo sırasında korkmuş olabilir . Bizimkide başlarda öyleydi acemiliğimden sanırım biraz banyodan korkutmuştum. Çığlık çığlığa ağlıyordu. Sonra ben suyunu yavaş yavaş oynaya oynaya şarkılar söyleyerek en önemlisi gülerek yaptım oda güldüğümü görünce eğlenceli olduğunu anladı sanırım gülmeye başladı şimdi eskiye göre çok iyiyiz alıştı sayılır ama ben hala annem gibi güzel yıkayamıyorum elimden kayıyor sanki. O yüzden huzursuzlaşıyır ve ağlıyor. Kendini güvende hissetmiyorlar. Ağlamaları onyüzden 🤔