Bizim de 4 ay 13 günlük ama atakta mı değil mi anlayamıyorum. Normalde huysuz bir çocuk o yüzden bu aydan baya korkmuştum ama sanki her zamanki huysuzluklari var sadece bir tık uyurken zorluyor. 40 haftaya göre hesaplayınca atağın 10. günü diyor bilemedim. Bir de iki gündür gece sabaha karşı saat başı uyanıyor. Sizce bu mudur o korkunç atak ? 😅