Kızlar doğum iznim bitiyor şimdi rapor izin falan alıp uzatmaya çalışıcam inşallah izinleri raporları 5 gün 5 gün kullanıcam ama her hafta gitmek gerekiyormuş izin yazmak için:( bebeğimi bıraksam kimse yok yanımda da götürmek istemiyorum perişan olur. Bunun stresini yaşıyorum:(( Şimdiden içimi bi hüzün kapladı sonra nasıl bırakacağım bebeğimi :((